رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه گفت: برای اولین بار در استان طرح پایش همگانی سلامت خانواده های شهدا و جانبازان در بشرویه اجرا می شود.

به گزارش مرور نیوز، سید رضا سعیدی اظهارکرد: برنامه ریزی شده در جهت تکریم خانواده های محترم شهدا و جانبازان طرح پایش سلامت را برای اولین بار راه اندازی کنیم.

وی عنوان داشت: از ابتدای این طرح هر روزه 60نفر از خانواده های جانبازان توسط تیم پزشکی مورد معتمد امور بنیاد شهید و امور ایثارگران ویزیت و در طرح پایش سلامت قرار می گیرند.

سید رضا سعیدی عنوان داشت:هدف از اجرای این طرح نیز شناسایی و جمع آوری اطلاعات درمانی و بهداشتی خانواده معزز شهدا و جانبازان است تا در اسرع وقت جهت خدمات هر چه بهتر و آنی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین گفت: درباب این طرح پزشکان طرف قرارداد بنیاد شهید و امورایثارگران 45 مورد از خانواده های معزز شهدا را در محل سکونت ویزیت و درمان رایگان صورت می گیرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بشرویه ادامه داد:در جهت امر پرستاری و خدمت به خانواده های شهدا، از بین خود اعضای خانواده و بستگان نیروی پرستار بکارگیری شده اند، که این امر نیز در جهت نگهداری و مراقبت از خانواده ها گامی مؤثر بوده است.

وی در ادامه عنوان داشت:برای طرح پرستار در خانه هم میانگین به هر پرستار طبق فعالیت روزانه از 400هزارتومان الی 1 میلیون و 700هزارتومان اعطا می شود.

سعیدی در پایان نیز از راه اندازی مجتمع ورزشی خانواده شهدا درآینده نزدیک در مجاورت سالن ورزشی 9 دی شهرستان بشرویه خبر داد.