مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مطالبات رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار جدی است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام مسعود صفی یاری ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه پایگاه فرهنگی اجتماعی مناطق اسلام آباد و بیسیم زنجان افزود: مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی تکلیف بزرگی است که امروز عناصر و فعالان فرهنگی حزب اللهی و انقلابی باید به آن مبادرت نمایند.

وی ضمن تشکر از حمایت های ویژه وزارت کشور در موضوع کنترل آسیب های اجتماعی گفت: جنگ امروز ما جنگ فر هنگی و هدف بزرگ مقابله با تهاجم فرهنگی با هدف مقاوم سازی اجتماعی و رفع فتنه های فرهنگی است. که باید بیش از پیش مورد جدیت و اقدام و عمل جبهه فرهنگی انقلاب قرار گیرد.

وی افزود: مطالبات رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی بسیار جدی است و ایشان فراخوان جهاد و کار فوق العاده و شبانه روزی را برای مسئولان و مردم بخصوص جوانان حزب اللهی و انقلابی اعلام فرموده و حجت را بر همه تمام کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در مناطقی که از انباشت جمعیت ساکن و تراکم بالای کاربرد مسکونی برخوردارند باید عملیات ویژه فرهنگی و اجتماعی را طراحی و با هدف و با هدف مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی و اخلاقی اجرا نمود.

صفی یاری راه اندازی پایگاه فرهنگی اجتماعی اسلام آباد را یکی از طرح های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ذکر کرد و گفت: : رفع نگرانی ها و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی تکلیف بزرگی است که امروز بر دوش همه مسئولین و مردم قرار دارد و این طرح از جمله برنامه هایی است که در این راستا طراحی شده است.

وی ادامه داد: اعتیاد بلای خانمان سوزی است که نه تنها دامنگیر خود فرد می شود که چندین خانواده پیرامون فرد را نیز گرفتار میکند و آسیب های را صد چندان میکند.

صفی یاری به مفاسد اخلاقی نیز اشاره کرد و گفت: مفاسد اخلاقی موجود در شان جامعه اسلامی نیست و باید در رفع آن اقدام موثر صورت گیرد.

رئیس شورای بررسی آسیب های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: توانمند سازی معرفتی و تقویت بنیه ای اعتقادی و باور های دینی و تقویت استوانه اخلاقی و بنیان خانواده از جمله برنامه هایی است که برای این منطقه طراحی شده و اجرا خواهد شد

صفی یاری با اشاره به مزیت ها و امتیازات منطقه اسلام آباد گفت: وجود هیئت های فعال مساجد محوری حضور بسیار خوب مردم با همه در اجتماعات و مراسم دینی و و ارتباطات عاطفی خوب مردم با هم ظرفیت های خوبی است که باید از آن استفاده کرد.