بسکتبالیست‌های تیم خلیج‌فارس قم در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات فصل 1396 لیگ باشگاه‌های کشور برابر تهران به برتری رسیدند.

به گزارش مرور نیوز، تیم خلیج‌فارس قم که برای نمایندگی قم در فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شود، در دیداری تدارکاتی برابر تیمی از بسکتبال تهران به نام استار پلیر به میدان رفت و حریف خود را شکست داد.

نماینده بسکتبال استان قم که از تدابیر و مشاوره فنی عباس مرشدی مربی مطرح بسکتبال کشورمان و سرمربی اسبق تیم راه و ترابری قم برخوردار است، به مدیریت و مربیگری حسین جنابان این روزها با حضور بازیکنان بومی این رشته در تمرین و بازی تدارکاتی برای مسابقات لیگ ایران قرار دارد.

مسابقه تدارکاتی تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم با استار پلیر تهران به میزبانی سالن ورزشی ام کلثوم قم برگزار شد و هر دو تیم بازی جذاب و دیدنی به نمایش گذاشتند و دفاع خوب و بی‌نقص تیم خلیج فارس قم بازی را به نفع این تیم رقم زد و نتیجه نهایی 52 بر 33 به سود نماینده قم روی تابلوی سالن ثبت شد.

مربی تیم بسکتبال خلیج‌ فارس قم در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس راجع به این بازی اظهار کرد: باید از تلاش چشم‌نواز بازیکنان نوجوان و با انگیزه تیم تشکر کنیم که پرانرژی و با انگیزه بالا در زمین حاضر شدند و صحنه‌هایی زیبا از بسکتبال را به نمایش گذاشتند.

حسین جنابان هدف باشگاه خلیج‌فارس قم را آماده‌سازی و پرورش استعدادهای این رشته برای پشتوانه‌سازی آینده بسکتبال قم عنوان کرد و افزود: این بازی نمایان‌گر انگیزه و اشتیاق بالای بسکتبالیست‌های شاغل در باشگاه خلیج‌فارس برای رسیدن به این هدف بزرگ بود.

وی به تشریح تیم حریف نیز پرداخت و افزود: تیم استار پلیر تهران متشکل از بازیکنان رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان بود، ضمن اینکه کادر فنی خوبی نیز به همراه داشت و در مجموع هر دو تیم بازی خوب و جذابی را با هدف تقویت آمادگی خود ارائه کردند.