فرماندار ایلام از فعالیت 52 سازمان مردم نهاد در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، معروف بسطامی روز دوشنبه در جلسه انتخابات پنجمین دوره نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان ایلام اظهار داشت: مشارکت دادن مردم در امور و فعالیت های دستگاه ها امروزه به امری تشکیک ناپذیر در کشورهای مختلف تبدیل شده چراکه انگیزه و بهرهوری این نهادهای مردمی بسیار بهتر و بیشتر از دولت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود جمعیت کم استان تعداد سازمان های مردم نهاد متعددی تشکیل شده که می توانند بازوی توانمند دوایر دولتی در اجرای فعالیت های انان باشند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: شکل گیری سالزمان های مردم نهاد از مظاهر جامعه مدنی و شهروند مسئول است و می توان از این طریق بر بسیاری از مشکلات جامعه کنونی فائق آمد.

بسطامی یادآور شد: فعالیت این سازمان ها در دولت یازدهم سازماندهی بهتری پیدا کرده که نشان دهنده اخهمیت این مراکز از دیدگاه مسئولان دولت تدبیر و امید است.

وی اضافه کرد: هم اکنون 52 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در شهرستان ایلام فعالیت می کنند که باید بتوانیم زمینه کارایی این مراکز را ارتقا دهیم.

فرماندار ایلام تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی برخواسته از خواست مردم است، تجربه نشان داده که با حضور مردم و واگذاری کارها به آنها تمامی مشکلات مرتفع می شود.