مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای همراهی و همدلی مردم و مدیریت مصرف توسط مشترکان، نرخ انرژی برق توزیع نشده استان بوشهر کاهش یافته است.

به گزارش مرور نیوز، امرالله پاراد صبح امروز در نشست بررسی نرخ انرژی برق توزیع نشده استان بوشهر با اشاره به تداوم روند کاهش نرخ انرژی توزیع نشده در شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت: متناسب با اهداف استراتژیک نرخ انرژی برق توزیع نشده این شرکت در استان بوشهر همچنان روند کاهشی دارد.

وی با اشاره به اینکه کاهش نرخ انرژی برق توزیع نشده در مقایسه با سال‌های گذشته رضایت‌بخش است بیان کرد: این میزان در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز همچنان روند کاهشی خود را حفظ کرده که این امر در نتیجه همراهی و همدلی مردم و مشترکان برق بوده که با رعایت مدیریت مصرف در این کار مهم شرکت توزیع را یاری کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم انرژی توزیع نشده در پایداری شبکه برقرسانی گفت: کاهش نرخ انرژی توزیع نشده به معنی افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی برق مشترکان است که در سایه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان حوزه‌های مختلف شکل گرفته است.

پاراد از شستشوی شبکه برق استان بوشهر خبر داد و خاطر‌نشان کرد: شستشوی خطوط فشار متوسط تاسیسات توزیع برق با روش خط گرم با استفاده از آب مقطر، انجام تعمیرات، توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی تاسیسات توزیع به روش خط گرم و انجام تعمیرات پیشگیرانه از جمله اقدامات صورت گرفته که منجر به کاهش نرخ انرژی توزیع نشده است.

وی تصریح کرد: تجهیز خودروهای اتفافات و عملیات، توسعه ناوگان نقلیه موتوری سبک و سنگین از دیگر عواملی است که در روند کاهشی نرخ انرژی برق توزیع نشده این شرکت ایفای نقش کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به کنترل خاموشی‌ها در استان بوشهر گفت: در پاره‌­ای از موارد خاموشی‌هایی به منظور انجام تعمیرات و عملیات نگهداری شبکه در ساعت‌های اولیه صبح صورت گرفته که این خاموشی در بازه زمانی محدود و کنترل شده است.