امام جمعه ملارد گفت: خبرنگاران شهرستان ملارد باید شناسنامه دار شوند و سازو کار مشخصی برای آن تعریف شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و مدافع حرم، اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان سرمایه های دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه اولین خبرنگار تاریخ حضرت زینب (س) بود، گفت: اگر حضرت زینب (س) نبود نهضت عاشورا مطمئناً ماندگار نمی شد و به این سبک زنده و باقی نمی ماند.

امام جمعه ملارد افزود: آن حضرت با ایثار و فداکاری هم از تنامی وقایع عاشورا حراست و هم آن را به نسل دیگر متقل کرد.

وی وظیفه مهم خبرنگار در جامعه امروز را ایجاد رابطه بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان نیز باید از این فرصت استفاده کنند؛ چراکه خبرنگاران گوش و چشم مسئولان در درک بدون واسطه گرفتاری ها و معضلات مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسئولان باید خبرنگاران را یک فرصت بدانند و نه یک مشکل و معضل، بیان کرد: بعضی از مسئولان شکایت دارند که خبرنگاران دردسر آفرین هستند، این در حالی است که باید قدردان خبرنگاران باشند.

وی با تأکید بر سختی شغل خبرنگاری، افزود: همه می گویند خبرنگاری کار سختی است ولی در عمل خدماتی را به خبرنگاران نمی دهند و فقطدر حد حرف باقی می ماند.

امام جمعه ملارد افزود: مسئولان باید سختی شغل خبرنگاران را مورد توجه قرار دهند و از نظر خدمات بیمه ای و غیره باید توجه ویژه ای به این قشر زحمتکش صورت گیرد.

وی بر ضرورت ساماندهی خبرنگاران تأکید کرد و گفت: خبرنگاران شهرستان ملارد باید شناسنامه دار شوند و سازو کار مشخصی برای آن تعریف شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان با گلایه از این موضوع که برخی هنوز شهرستان شدن ملارد را باور ندارند، اذعان کرد: پس از گذشت 10 اسل از استقلال شهرستان ملارد هنوز برخی آن را جزو استان البرز می دانند.