فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری 2 نفر از افراد شرور و عاملان نزاع و درگیری در کوی دخانیات این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، زیدالله کاظمی گفت: در پی اعلام خبر نزاع و درگیری در پارک اتحاد خیابان دخانیات ساری ماموران کلانتری 12 کشاورز بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و کار اطلاعاتی دو نفر از این افراد که عاملان اصلی درگیری، ایجاد بی‌نظمی و رعب و وحشت برای مردم شده بودند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: متهمان از افراد شرور و دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، فروش مواد مخدر، سرقت و ... هستند.

این مسؤول با هشدار به عاملان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت: با افرادی که به هر عنوان نظم و امنیت عمومی را برهم زده و موجبات سلب آسایش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌شود.

کاظمی از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه‌دار قطعات خودرو با 10 فقره سرقت خبر داد و گفت: با توجه به تعدد وقوع سرقت لوازم خودرو در یک ماهه گذشته در سطح شهر تحقیق و بررسی در این زمینه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی ساری اظهار کرد: پس از شناسایی متهمان، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی آنان را که در داخل باغی در حاشیه شهر مخفی شده بودند دستگیر کردند.

 این مسؤول تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی به 10 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف کردند.

کاظمی با هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست، حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل پرهیز کنند.