فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمرکز بر پیشگیری از جرم، آسیب و سرقت از اولویت‌های جدی و مهم نیروی انتظامی است.

به گزارش مرور نیوز، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان در محل تالار کوثر اصفهان اظهار داشت: سردار آقاخانی در طول مسئولیت خود در سمت فرمانده انتظامی استان اصفهان تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روزی داشت و مردم اصفهان نیز با استقبال خود از این مراسم نشان دادند که خوش بدرقه هستند.

وی کار نیروی انتظامی را سخت و فعالیت در اصفهان را سخت و دشوار برشمرد و افزود: اهمیت و بزرگی این استان فعالیت در آن را از دیگر استان‌های کشور متمایز ساخته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه حفظ امنیت جامعه وظیفه نیروی انتظامی را بیش از پیش سخت و دشوار می‌سازد، بیان داشت: در حکم انتصابی اولویت‌هایی به عنوان برنامه مورد تاکید فرمانده نیروی انتظامی مدنظر قرار گرفته است که توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه آنهاست.

رفتاری مهربانانه با مردم و برخورد جدی با مخلان امنیت و آرامش

وی با اشاره به برنامه‌محوری نیروی انتظامی بر اساس چشم‌انداز تعیین شده بیان داشت: رفتاری توام با مهربانی و عطوفت با مردم در عین برخورد جدی با افراد مخل امنیت و آرامش، مشی اصلی نیروی انتظامی است و امیدوارم در خدمت به مردم شهید پرور و فرهنگ دوست و انقلابی اصفهان موفق عمل کنیم.

معصوم بیگی با تاکید بر ضرورت انسجام در نیروی انتظامی، تمرکز بر پیشگیری از جرم، آسیب و سرقت از اولویت‌های جدی و مهم نیروی انتظامی برشمرد و ابراز داشت: در راستای تامین امنیت مردم علاوه بر نقش مردم لازم است دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.