بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ضرورت دارد برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدای هشتم شهریور در استان با اتحاد و همدلی برگزار گردد تا سبب اعتماد مردم شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت و گرامی داشت یاد شهدای هشتم شهریور اظهار کرد: باید در برگزاری برنامه‌های این روز بین مسئولان دستگاه‌های مختلف هماهنگی ایجاد و برنامه‌ها با اتحاد و همدلی اجرا شود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: بایکدیگر و در کنارهم بودن مسئولان سبب جلب اعتماد بیشتر مردم به خادمان خود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هشتم شهریور یکی از روزهایی است که به دست منافقین جنایتکار در جهت تضعیف نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شد، گفت: این روز نباید به فراموشی سپرده شود و بلکه باید قدردان شهدا و پاسدار خون آنان باشیم.

وی بابیان اینکه هرچه داریم از عظمت شهدا و ایثارگری‌های جانبازان به‌دست‌آمده است بر ضرورت تبیین و روشنگری خدمات و فعالیت‌های شهدای هشتم شهریور در جامعه تأکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با ابراز امیدواری از اینکه دولت دوازدهم بتواند چهار سال آتی را با موفقیت پشت سر بگذارد، عنوان کرد: در این راه، فرمایشات رهبری باید سرلوحه عمل دولتمردان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی دولت رسیدگی به معیشت مردم است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت معیشت مردم بسیار خراب‌شده و قشر مستضعف در این زمینه دچار مشکل است.

وی بابیان اینکه بیکاری در جامعه بیداد می‌کند گفت: بر اساس بیانات رهبری، وظیفه اصلی دولت دوازدهم رسیدگی به معیشت، وضع اقتصادی و بیکاری جوانان است که باید تیم اقتصادی دولت بادید جدی‌تری به این مسائل نگاه کند.