مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: پکیج گردشگری ویژه مهمانان جشنواره بین‌المللی اقوام و عشایر ایرانی در گرمسار ارائه می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، فرزاد فتاحی  در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی اقوام و عشایر ایرانی اظهار داشت: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی در راستای توسعه فرهنگ بازی‌های بومی و محلی اقوام ایرانی است.

وی با اشاره به برخی منویات رهبری در این باره افزود: توسعه بازی‌های بومی و محلی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: سه سال پیاپی این جشنواره در شهرستان گرمسار برگزار شد و چهارمین دوره آن با رویکرد بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی نشاط و شادابی را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره دانست و افزود: معرفی و آشنایی بالباس‌ها و رسوم محلی در سراسر ایران و اقوام ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره است.

فتاحی توسعه استان سمنان در حوزه‌های ورزشی و گردشگری را ازجمله اولویت‌های مهم برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایرانی دانست و اذعان کرد: پکیج گردشگری ویژه مهمانان داخلی و خارجی این جشنواره در گرمسار برگزار می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی استان سمنان، بازدید از کارخانه پنبه، غار نمکی گرمسار ازجمله برنامه‌های ویژه این جشنواره است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، معاون توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و برخی از نمایندگان مجلس از مهمانان ویژه این مراسم هستند.