مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام 4 روز در گرگان و 3 روز در گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان، ابراهیم کریمی افزود: این جشنواره 13 لغایت 16 شهریور ماه به مدت 4 روز در شهرستان گرگان و 18 لغایت 20 شهریور در شهرستان گنبد کاووس با اجرای برنامه های به یاد ماندنی برگزار می شود.

وی به برنامه های اجرایی جشنواره یازدهم در این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: موسیقی و آیین های اقوام مختلف از سراسر کشور، نمایش و فروش صنایع دستی هنرمندان استان های مختلف، ایجاد سیاه چادر عشایر و اقوام مختلف و ایجاد بوم کلبه گردشگری روستایی در محوطه بیرونی جشنواره و همچنین معرفی و فروش سوغات استان های شرکت کننده از جمله برنامه های این جشنواره است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این نوع جشنواره ها و گسترده کردن آنها در جای جای گلستان، معرفی ظرفیت های مختلف استان است تا بتوان استان گلستان را آنچنان که باید در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

کریمی خاطرنشان کرد: محل برگزاری جشنواره یازدهم در شهرستان گرگان در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان و محل برگزاری جشنواره یازدهم در شهرستان گنبدکاووس در مجموعه ورزشی المپیک گنبد کاووس خواهد بود.