اهواز - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: استان ما در بحث نوسازی و بازسازی بافت فرسوده نسبت به دیگر استان های کشور عقب تر است.

به گزارش مرور نیوز، منوچهر رحمانی شب گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات منطقه لشکر آباد عنوان کرد: به نظر می رسد عمده ترین مشکل موجود که تا کنون نتوانسته ایم به خوبی در زمینه نوسازی بافت فرسوده عمل کنیم، نبود همکاری دوجانبه بین شهرداری اهواز و اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی با تاکید بر اینکه عقب بودن خوزستان در این زمینه به معنی خراب بودن وضع موجود نیست، گفت: اما نیاز است که طی یک کار گروهی به شرایط موجود سرعت بیشتری بدهیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خوزستان، ادامه داد: در مرحله بعد، همکاری ثبت اسناد و بانک ها در بهبود شرایط استان در بحث بافت فرسوده موثر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با 33 کشور در جنگ بودیم اما تعاملات و همکاری ها بیشتر بود، گفت: با این وجود در حال حاضر نباید اجازه دهیم منابع و وقت از دست برود و تا جایی که ممکن است ارتباطات بین بخشی را به نفع مردم تقویت کنیم که از این طریق بخش قابل توجهی از مشکلات بافت های فرسوده برطرف خواهد شد.

رحمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شورای شهر اهواز، خواستار انتخاب شهرداری شد که از عمر کاری قابل قبولی برخوردار باشد و افزود: بر همین اساس توصیه میکنیم شهرداری صنفی انتخاب شود تا شاهد تغییرات متعدد در این جایگاه نباشیم.