استاندار قم با اشاره به خدمات بانک ها در زمینه ارائه تسهیلات گفت: تمرکز بانک ها و موسسات مالی بایستی به رونق تولید و اشتغال معطوف شود.

به گزارش مرور نیوز، سید مهدی صادقی روز شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری کوثر، با اشاره به اقدامات بانک ها در زمینه جذب منابع مالی مردم گفت: بایستی در سطح بنگاه های خرد و متوسط، به صورت مشخص اعتباراتی تخصیص داده شود.

وی با تاکید بر توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و کمک به ایجاد اشتغال برای ایشان گفت: با تقویت اقتصاد خرد بهتر می توان تولید و را مترقی نموده و در زمینه ی اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشت.

نماینده عالی دولت در استان ارتقاء تولید و اشتغال استان را مهمترین وظیفه ی بانک ها و موسسات مالی دانست.

صادقی با اشاره به خدمات موسسه مالی اعتباری کوثر در استان قم در زمینه ی تسهیلات قرض الحسنه خاطرنشان کرد: امیدواریم تمرکز این خدمات به تولید و اشتغال معطوف شود.

وی مشکل بافت فرسوده قم را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای محله های قدیمی و حاشیه ای شهر قم اظهار داشت: موسسه ی اعتباری کوثر می تواند در این زمینه سرمایه گذاری نماید.

استاندار قم در ادامه دغدغه مندی مراجع عظام تقلید نسبت به مسائل شرعی تسهیلات بانکی اظهار داشت: بایستی زمینه سازی برای تحقق خواسته های آیات عظام صورت پذیرد.