مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) گفت: به مناسبت هفته دولت 11پروژه با اعتبار60 هزار و 96میلیون ریال در این ناحیه به بهره برداری می رسد.

فرشاد زادخور در گفتگو با مرور نیوز، ضمن تشریح برنامه های راه آهن شمالشرق(۱) در هفته دولت، بیان کرد: در این ایام 11 پروژه افتتاح می شود که نخستین آنها تامین و نصب دیوار پیش ساخته بتونی در ایستگاه دامغان به طول یک هزار و 500متر و با اعتبار شش هزار و 483میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است که با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: دومین پروژه نمازخانه، وضوخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه امروان است که به مساحت 650 متر مربع و با اعتبار هشت هزار و 91 میلیون ریال از محل سایر منابع ساخته و افتتاح می شود، سومین پروژه نیز توسعه سکوی این ایستگاه با متراژ سه هزار و 500 متر و با اعتبار 10 هزار و 527 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است که این طرح نیز قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می شود.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) گفت: چهارمین پروژه این اداره کل احداث سیستم آبرسانی سکوی راه آهن شاهرود به طول یک هزار و 500 متر مربع است که با اعتبار 699میلیون ریال از محل سایر منابع افتتاح خواهد شد همچنین بهسازی تجهیزات برق پنج ایستگاه در سطح استان سمنان دیگر پروژه ای است که با اعتبار 743میلیون ریال صورت می پذیرد.

زادخور تاکید کرد: ششمین پروژه قابل افتتاح در هفته دولت بازسازی منازل مسکونی سازمانی در شاهرود، دامغان و سمنان است که این طرح با بازسازی پنج منزل مسکونی و با اعتبار یک هزار و 736میلیون ریال تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه آهن شمالشرق(۱) همچنین پروژه محوطه سازی ایستگاه شاهرود را نیز با اعتبار دو هزار و 497میلیون ریال به بهره برداری می رساند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) افزود: دو طرح دیگر قابل افتتاح راه آهن شمالشرق(۱) نیز بازسازی 10 ساختمان در مجموعه راه آهن شاهرود و سمنان است با اعتبار دو هزار و 430 میلیون ریال و همچنین تعمیرات اساسی ساختمان های مسافربری اداره کل در ایستگاه هایی مانند جوین، آزادور، سنخواست، بکران شاهرود و ... با اعتبار یک هزار و 999میلیون ریال محسوب می شوند که این دو طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده اند و در هفته دولت افتتاح خواهند شد.