معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: هفته دولت امسال 267 پروژه با اعتباری 900 میلیارد تومانی در البرز افتتاح می شود.

به گزارش مرور نیوز، خسرو ارتقایی امروز یکشنبه(پنجم شهریور) در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ساوجبلاغ و در مراسم افتتاح زمین چمن طبیعی روستای هیو، در جمع خبرنگاران گفت: این زمین چمن با اعتباری 100 میلیون تومانی و در مساحت 9 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

ارتقایی با تاکید بر لزوم تامین اعتبار برای ساخت رختکن و پیست دو و میدانی این مجموعه افزود: این مجموعه در یک دوره زمانی شش ماهه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت های ورزشی هیو و لزوم توجه به این ظرفیت‌ها تصریح کرد: تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده بود.

این مسئول در ادامه از بهره برداری پارک پدر در این منطقه خبر داد و گفت: این پارک در مساحتی 18 هزار مترمربعی و با اعتباری معادل 428 میلیون تومان ساخته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در ادامه برنامه امروز و در دیدار با خانواده شهدا به وضعیت بحرانی آب در جهان امروز اشاره و با تاکید بر لزوم حل مشکل آب ساکنین روستای هیو، خاطرنشان کرد: در هفته دولت تعداد 217 پروژ عمرانی و اعتباری بالغ بر 266 میلیارد تومان؛ 49 پروژه بخش خصوصی با صرف اعتبار 400 میلیارد تومان و 3800 واحد پروژه مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

ارتقایی، رفع مشکل آبرسانی به این روستا را حائز اهمیت و از اقدامات در دستور کار برشمرد و گفت: رفع فرسودگی شبکه آبرسانی این روستا و منابع تامین آبی الزامی است.