بوشهر- امام جمعه موقت آبدان با بیان اینکه استفاده از نیروهای انقلابی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مؤثر باشد، گفت: مسئولین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام مصطفی ارتفاعی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان بخش آبدان ضمن تبریک هفته دولت ویاد وخاطره شهیدان رجابی و باهنر اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب معیشت را جز امور اولویت دار می دانند و همواره تاکیداتی در این خصوص دارد.

وی افزود: در بخش ما هم این موضوع بسیار مهم است و جز مشکلات اصلی بشمار می رود.

ارتفاعی بر ضروت امانت در مسئولیت تاکید کرد و یادآور شد: چند صباحی که مسئولیت داریم امانت دار خوبی باشیم، کار زیاد و وقت کم است در فرصت کوتاه که وجود دارد باید بیشترین استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه داشتن برنامه بسیار مهم است و باعث می شود که مسئولین کارها را به درستی پیش ببرند، اضافه کرد: توکل بر خدا نیز خیلی مهم است و باید باور داشته باشیم که با توکل بر خدا می‌توانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

ارتفاعی گفت: صلابت در مقابل دشمن بسیار مهم است و به فرمود قرآن دشمن نابودی شما را می‌خواهد و استفاده از نیروهای انقلابی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین مسئولان اهمیت زیادی دارد یعنی با هم یک صدا باشند و مردم این را مشاهده کنند.

ارتفاعی افزود: برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

امام جمعه موقت آبدان با اشاره به اینکه وجود نیروی بومی برای شهر نعمتی است بیان کرد: نیروی بومی به شهر و مردم شناخت بیشتری دارد و بهتر می‌تواند کار کند.