معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیران سلامت کشور با بیان اینکه 75 هزار خیر سلامت در کشور وجود دارد، گفت: تاکنون خیران 550 میلیارد ریال در بخش سلامت سمنان سرمایه گذاری کردند.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل غنیان بعدازظهر چهارشنبه در نشست مجمع خیران سلامت استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان بابیان اینکه در حوزه سلامت اقدامات ارزشمندی از سوی خیران صورت گرفته است، ابراز داشت: مجمع خیران سمنان تاکنون 550 میلیارد ریال در حوزه سلامت سرمایه گذاری کردند.

وی بابیان اینکه کمک به نیازمندان و برطرف کردن نیاز سلامت جامعه از جمله اهداف مجمع خیران محسوب می شود، افزود: خوشبختانه با استقبال بی نظیر مردم شاهد رشد صعودی کمک خیران بودیم به نحوی که سرمایه گذاری خیران در سال94 از میزان هفت هزار میلیارد ریال به 15هزار میلیارد ریال در سال گذشته رسید.

معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور بابیان اینکه تاکنون بالغ‌بر 270 مجمع خیران سلامت در سراسر کشور تأسیس‌ شده است، ابراز داشت: هدف اصلی این مجمع در واقع برطرف کردن نیازهای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان حوزه سلامت محسوب می شود که خوشبتانه استان سمنان از این نظر پیشتاز است.

غنیان با بیان اینکه مجمع خیران کار جهادی و گروهی به شمار می رود، تصریح کرد: بی شک کمک همه دستگاه های اجرایی و خیران و بخش خصوصی در کنار هم می تواند به پیشبرد اهداف حوزه سلامت کمک کند لذا در وهله نخست هدف گذاری به مراکز دانشگاه ها معطوف شده است چرا که هسته و پایگاه اصلی آموزش محسوب می شود.

وی افزود: مجمع خیران سلامت برنامه ها و طرح های بسیار مطلوبی را در دست اقدام دارد که این مهم می طلبد تا با تشویق مردم به کار خیر به ویژه در بحث سلامت بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل و در حوزه سلامت گامی به جلو برداریم.