مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: 3 بنگاه کوچک و متوسط استان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی با هدف مرتفع نمودن نیازهای واحدهای تولیدی حضور یافتند.

به گزارش مرور نیوز، اخلاق محمدیان گفت: در راستای مرتفع نمودن نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از استان خوزستان 3 واحد صنعتی فعال در عرصه تولید  تجهیزات نفت و گاز، پوشاک و همچنین مشاور انتقال فناوری در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی حضور دارند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناورانه برای صنایع کوچک و متوسط در کره‌جنوبی است که صنعتگران ایرانی نیز مکان بهره‌مندی و بازدید از آن را دارند.

محمدیان تصریح کرد  نشست‌های B۲B صنعتگران ایرانی و کره‌جنوبی به همت سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه بزرگترین رویداد و نمایشگاه SMEهای فناور کشور کره جنوبی و در ادامه دو نشست قبلی در ایران برگزار می شود و حمایت از واحدهای حاضر در این رویداد توسط شرکت شهرکهای صنعتی براساس دستورالعمل ابلاغی و از محل هیأت های تجاری است زیرا بدون شک انتقال فناوری‌ها بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره‌جنوبی در بخش صادرات می‌تواند به بهبود کیفی تولیدات و افزایش صدور محصولات مختلف بین دو کشور بینجامد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان باتوجه به توافق انعقاد تفاهم نامه انتقال و تبادل فناوری بین ایران و کره جنوبی خاطر نشان کرد: این نشست‌ها ۴ نوبت در سال به صورت دوره‌ای در ایران و کره‌جنوبی برگزار ‌شود و نشست بعدی آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و  این برنامه  تا زمان رسیدن به توازن در انتقال دانش فنی و فناوری صنایع کوچک و متوسط ادامه دارد.

گفتنی است؛ نمایشگاه اینوتک کره جنوبی از 22 لغایت 28 شهریورماه ادامه دارد.