جانشین ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان گفت: شورونشاط، همدلی و امیدواری، وحدت و شادابی در سفر کاروان تدبیر و امید به‌خوبی خود را نشان داد و باید کاری کنیم این فضا تداوم داشته باشد و آسیب و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

به گزارش مرور نیوز، محمدباقر کشفی در جلسه ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان قزوین اظهار کرد: شورونشاط، همدلی و امیدواری، وحدت و شادابی در سفر کاروان تدبیر و امید به‌خوبی خود را نشان داد و باید کاری کنیم این فضا تداوم داشته باشد و آسیب و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

وی افزود: مصوبات سفر رئیس‌جمهور در قالب سه کارگروه اقتصادی با مسئولیت منوچهر حبیبی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری، کارگروه عمرانی با مسئولیت مهندس فرخ‌زاد و کارگروه اعتبارات با مسئولین ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان پیگیری خواهد شد.

مشاور عالی استاندار تصریح کرد: علاوه بر آن‌یک کمیته اطلاع‌رسانی سفر به مسئولیت نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل‌شده که کار انعکاس اخبار مصوبات، شفاف‌سازی، استفاده حداکثری از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی و اطلاع‌رسانی با رویکرد تقویت نشاط، همدلی و امیدواری در جامعه است.

کشفی گفت: کارگروه‌های ستاد دستاوردهای سفر به‌تناسب موضوع و مأموریت‌ها برای پیگیری مصوبات کمیته‌هایی با حضور دستگاه‌ها و نمایندگانی از فرمانداری‌ها تشکیل خواهند داد.

جانشین ستاد دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان اظهار کرد: کارگروه‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی به‌صورت هفتگی جلسه داشته باشند و روند اجرای مصوبات را پیگیری و رصد کنند و اگر مواردی هست که به پیگیری خاص و ویژه‌ای نیاز دارد از طریق روسای کارگروه‌ها پیگیری خواهد شد.

مشاور عالی استاندار تصریح کرد: دولت در سفر استانی بسیاری از پروژه‌هایی را که ملی و درعین‌حال نیمه‌تمام هستند و در یک‌روال عادی ممکن است افتتاح و بهره‌برداری آن‌ها ده سال طول بکشد را در دستور کار قرارداد تا با تخصیص صددرصدی اعتبارات بتواند این طرح‌ها را در فاصله زمانی دو سال به بهره‌برداری برساند.

وی افزود: دولت به‌جای اینکه کار جدیدی را شروع و به نام خود ثبت کند بیشتر دغدغه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمامی که در دوره‌های گذشته زخمی و رهاشده‌اند را دارد که این رویکرد به صلاح کشور و حافظ بیت‌المال خواهد بود.

کشفی یادآور شد: این نگاه دولت به صلاح کشور و دارای صرفه اقتصادی است و می‌تواند با افتتاح زودتر پروژه‌ها کام مردم را شیرین کند.