امام جمعه یاسوج گفت: علت سخنان نامعقول، گستاخانه و توهین‌آمیز و یاوه‌گویی‌ها از سوی ترامپ علیه ایران شکست‌های پی درپی در خاورمیانه به‌ویژه در کشورهای عراق و سوریه بوده است.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله «سیدعلی‌اصغر حسینی» ظهر امروز جمعه، 31 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: خوبی‌ها، نیکی‌ها و مقابله با منکرات با اجرای امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ترویج پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و مختص به گروه و عده خاصی نیست، تصریح کرد: در جامعه‌ای که به امر به معروف و نهی از منکر عمل شود، سالم و امن خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که از نظام و انقلاب اسلامی سیلی خورده بود برای مقابله با آن جنگ هشت ساله را با حمایت از رژیم بعث عراق بر ایران اسلامی تحمیل کرد.

حسینی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی خون‌های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شد و با مقاومت جانانه ملت ایران سیلی محکمی به یاوه‌گویان زده شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: همه مسئولان کشور پاسخ دندان‌شکنی به این سخنان دادند و دلیل بیان این سخنان شکست‌های متعدد در منطقه خاورمیانه بخصوص عراق و سوریه بود.

امام جمعه یاسوج با بیان این‌که سیاستمداران و ملت آمریکا سخنان ترامپ را تایید نکردند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ضربه زدن به ایران کوتاهی نکرده و هر چه نکرده نتوانسته است. ملت ایران اسلامی هرگز در برابر آمریکا و دشمنان تسلیم نمی‌شوند.

حسینی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان میزان آگاهی و اطلاعات خود را نسبت به بانکداری اسلامی افزایش دهند.
به گزارش مرور نیوز، در پایان نمازگزاران شهر یاسوج با راهپیمایی از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر تنفر و انزجار خود را از سخنان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران اعلام کردند.