جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مدیون شهدا و دلاور مردی های رزمندگان شجاع است.

به گزارش مرور نیوز، سردار عبدالله عراقی پنجشنبه شب در مراسم گلریزان مزار شهدای شهر تاکستان با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهید حججی در کشور اظهارداشت: در این مراسم باشکوه هموطنان از تمام اقشار و گروهها با هر دیدگاه سیاسی آمدند که نشان می دهد همه مردم به تقدس جایگاه شهید اتفاق نظر دارند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه دنیا با تمام قدرت در پی وارد کردن آسیب زدن به فرهنگ دینی ایران است ادامه داد: با همه تلاش دشمنان وجود شهیدی همچون حججی غوغایی به پا می کند و مردم را در ادامه مسیر استوارتر می سازد.

وی تصریح کرد:امنیت و آسایش در منطقه ای که سراسر جنگ و ناامنی است آسان به دست نیامده و امثال شهید حججی در مقابل دشمنان سینه سپر کرده اند تا شرایط امروز را داشته باشیم.

عزت امروز کشور مدیون شهدا و دلاورمردی رزمندگان است


سردار عراقی دفاع از تمامیت ارضی، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی را خط قرمز تمام سربازان اسلام اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دانست و یادآورشد: مردم بدانند سربازان انقاب در راه دفاع از کیان جمهوری اسلامی و ارزشها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و پیرو راه شهدا خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد ناامنی در کشور بیان کرد: زمانی که امثال ملاجلیل که دشمن قسم خورده مردم ایران است با چندین خودروی حامل مواد منفجره در ماه مبارک رمضان قصد ریختن خون مردم بی دفاع اعم از شیعه و سنی را دارد این سربازان شما مردم هستند که قبل از هرگونه تحرک آنها را در نطفه خفه می کنند.

عراقی گفت: هر توسعه ای فقط در سایه امنیت محقق می شود و امنیت نقش محوری و اساسی در همه امور کشور دارد و امروز به لطف اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی از امنیتی مثال زدنی برخوردار است.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین گفت: به گفته قرآن کریم شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و ما نیز به برکت خون شهدا می توانیم انقلاب فرهگی را پیاده کنیم که کسی قادر به متوقف کردن آن نخواهد بود.

عزت امروز کشور مدیون شهدا و دلاورمردی رزمندگان است

سردار عراقی با بیان خاطراتی از شهدای تاکستان بیان کرد: شهید محرم رحمانی یکی از این شهدا بود که گریه های او هنگام قنوت و رکوع نمازش بر همگان روشن کرده بود که او یکی از شهدای سرافراز اسلام خواهد بود.

شهرستان تاکستان 595 شهید و شهر تاکستان 73 شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.