رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، گفت: انفجار مهیب کوره شرکتی در شهرک صنعتی ضیاءآباد دو مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، «پیمان نامدار»، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، اظهار کرد: انفجار مهیب کوره شرکتی در شهرک صنعتی ضیاءآباد دو مصدوم برجا گذاشت که توسط ناجیان ثانیه‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته این مقام مسئول، حوالی ساعت 23 شب گذشته حادثه انفجار کوره شرکتی در شهرک صنعتی حیدریه واقع در بخش ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان به شماره 115 واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان اعلام شد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی ضیاءآباد و قره‌باغ به منطقه اعزام شدند و اولین آمبولانس پس از گذشت چهار دقیقه بر بالین مصدومان رسید و مسئولیت درمان آنان را بر عهده گرفت.

نامدار یادآور شد: پس از بررسی تکنسین‌های اورژانس، دو مصدوم 27 ساله و 25 ساله با سوختگی‌های به ترتیب 42 درصد و 27 درصد از نوع درجه 2 در محل، درمان اولیه شده و سپس مصدومان برای دریافت درمان تکمیلی به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند.