سازمان‌ جهاددانشگاهی استان یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در راستای استفاده بهینه از توانایی‌های علمی و آموزشی و فرهنگی طرفین و همکاری مشترک در زمینه‌های مورد نیاز تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند .

به گزارش مرور نیوز، این قرارداد به منظور ایجاد و گسترش فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و تولید، کارآفرینی ، اموزشی، فرهنگی فیمابین برای مدت پنج سال به امضای «مهدی باصولی» رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و «مرتضی تیموری» رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، طرفین نسبت همکاری در زمینه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی و  سمینارها و همایش علمی استفاده از امکانات مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان شرکت ها و صنایع، همکاری  مشترک در برگزاری  آموزش‌های مجازی و ایجاد محتوای الکترونیکی و همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک و ایجاد شرکت  توسط  طرفین در زمینه فناوری و تولید اقدام خواهند کرد .

همکاری در زمینه ارایه پروپوزال پژوهشی مشترک به معاونت پژوهش  و فنائری جهاددانشگاهی  و جذب طرح‌های کارفرمایی، شناسایی، تحلیل پروژه های تحقیقاتی مشترک ، همکاری همه جانبه در پیشبرد طرح‌های مشترک و تجاری سازی یافته ها، بهره برداری از امکانات، آزمایشگاه و فضای طرفین ، برگزاری یا حضور مشترک در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی، انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سازمان‌ها و صنایع جهت پروژه‌یابی و فروش، از دیگر موارد همکاری در این تفاهم‌نامه است .

همکاری در زمینه برگزاری رویدادهای فرهنگی ، تولید کالاهای فرهنگی- هنری  و همکاری در زمینه انتشار کتاب و نشریات آموزشی و پژوهشی و ترویجی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است .

گفتنی است، این قرارداد در 6 ماده و دو نسخه به امضاء طرفین رسیده و پس از گذشت 5 سال  از امضای آن، در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.