گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان گفت: براثر سانحه رانندگی بین دو دستگاه کامیونت و پراید دربخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش کرور نیوز، سرهنگ محمدرضا سراوانی، اظهار کرد: این حادثه رانندگی شامگاه جمعه در جاده اینچه برون گنبدکاووس به آق قلا بعد از روستای تنگلی روی داده است.
به گفته وی؛ این حادثه در ادامه برخورد یک دستگاه رانا به یک راس گام که منجر به مصدومیت حیوان و خسارت مالی خودرو شد، روی داده است.
وی ادامه داد که این حادثه کامیونت که به سمت آق قلا در حرکت بود برای برخورد نکردن با خودرو و حیوان به سمت چپ منحرف شده که با پراید در مسیر روبرو برخورد کرده است.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: در این حادثه پراید واژگون و راننده آن به نام مرادقلی قلی راد 47 ساله در دم فوت می کند.
وی تصریح کرد: راننده کامیونت به نام 'عبدالرئوف نظری' 31 ساله و چهار سرنشین آن که در قسمت عقب خودرو سوار بودند به نام های 'آیلین رئوف نظری' 18 ساله، 'رحیمه رئوف نظری ' 28 ساله، 'عزیزه گرگز' 20 ساله و 'بی بی فاطمه رئوف نظری' 32 ساله مصدوم شده اند.
به گفته وی؛ مصدومان این حادثه توسط مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 به بیمارستان آل جلیل آق قلا و خودروهای حادثه دیده نیز به پارکینگ منتقل شدند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.