معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه البرز تا پایان سال 96 از دو محل دیگری از اعتبارات ملی و استانی بهره مند می شود، گفت: یک مورد نیز به اعتبارات سفر رییس جمهوری مربوط می شود.

به گزارش مرور نیوز، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان در جمع خبرنگاران، افزود: سال گذشته 45 درصد از اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان البرز تخصیص داده شده و امسال درصدد هستیم تصویب اعتبارات به صورت صد در صدی لحاظ شود.
نوبخت با بیان اینکه استان البرز نیازمند توسعه زیرساخت ها به ویژه حمل و نقل و جاده ای است، گفت: این امر به دلیل آسایش مسافران عبوری و کاهش زمان ترافیک در محورهای مواصلاتی البرز است.
وی با اشاره به اینکه در بازدیدی که در دو ماه اخیر از پروژه ادامه بزرگراه همت صورت گرفته قرار شده به البرز اعتبار لازم برای تملک اراضی داده شود، افزود: بخش دیگر اعتبارات به شاخص ارتقای اقتصادی باز می گردد.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: امروز دو طرح ملی و 5 طرح استانی مورد تصویب قرار گرفت که امید است بتوان با تکمیل این پروژه ها با استفاده از بودجه سال 97 شاهد بهره برداری این طرح ها باشیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها در البرز، گفت: تصمیم گیری جدیدی در خصوص این موضوع صورت نگرفته است.