مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان در هشت‌ماهه امسال ۱۷ میلیارد ۱۷۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش مرور نیوز، حمیدرضا شیران با اشاره به مشارکت مردم در صدقه، اکرام ایتام و محسنین گفت: این طرح‌ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت عموم مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه است.

وی بابیان اینکه ۵۰۱ هزار ۳۹۲ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان در هشت‌ماهه نخست سال جاری ۱۷ میلیارد ۱۷۷ میلیون تومان صدقه  پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

وی با تقدیر از کمک مردم و خیران به نیازمندان، افزود: بیش از ۴۶۹ هزار ۲۲۸ خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.

شیران با اعلام اینکه این نهاد در ارائه و دریافت خدمات از روش‌ها و فناوری‌های نوین و جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: عموم مردم برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی جهت پرداخت صدقه می‌توانند از کد الکترونیکی USSD و شماره‌گیری # ۰۳۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.