اجرای برنامه پارک سیار ترافیک، طرحی است که همزمان با آغاز هفته معلولان از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در مدارس استثنایی به اجرا گذاشته شد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا صلواتی گفت: اجرای برنامه پارک سیار ترافیک، طرحی است که همزمان با آغاز هفته معلولان از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در مدارس استثنایی به اجرا گذاشته شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: گروه پارک سیار ترافیک که پیش از این نیز در روزهای سه شنبه در چهارباغ به اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی پرداخته‌اند، این بار همزمان با آغاز هفته معلولین با حضور در مدارس استثنایی، به اجرای برنامه‌های متنوعی از قبیل نمایش، شعر، موسیقی، اهدای جوایز و ... می پردازد.

وی با بیان اینکه این برنامه سعی می کند دانش‌آموزان در محیط آموزشی خود بتوانند در کنار همکلاسی‌ها و معلمان خود به آموزش، مرور و تکمیل آنچه تاکنون در خصوص قوانین رفت و آمد در معابر می‌دانسته‌اند، بپردازند تصریح کرد : با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان بهزیستی سعی بر آن شده در طرحی چهار روزه از 11 آذرماه تا 14 آذرماه در مدارس چهار نقطه شهر که بیشتر مدارس نقاط محروم می باشد کودکان را تشویق به رعایت قوانین نماید.

معاون شهردار ‌استقبال دانش‌آموزان و مربیان مدارس از این طرح را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: اگر آموزش در قالب جنگ‌های متنوع، در محیط‌ها و اشکال مختلف تکرار شود، به ماندگاری آموخته‌ها در ذهن کودکان و نوجوانان منجر خواهد شد.