با تلاش مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد در ۴۸ ساعت گذشته ۶۱ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش مرور نیوز، سردار ماشا الله جان نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت:مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد طی دو عملیات جداگانه، در پی ردزنی و درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مجموع موفق به کشف ۶۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی شدند.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک گروه قاچاقچی از حوزه استحفاظی یکی از پاسگاه‌های هنگ مرزی تایباد، مرزبانان مستقر در محل در عقبه این پاسگاه ۳ قاچاقچی را رویت و پس از اعلام اخطار در درگیری مسلحانه ۳ نفر را دستگیر و مقدار ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر مشکوک به تریاک و ۱ کیلوگرم مواد مخدر مشکوک به حشیش را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین مرزبانان این فرماندهی در راستای انسداد کامل مرز‌ها و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، طی عملیات دیگری مؤفق شدند، مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و ۳ کیلوگرم از نوع هروئین پودری را کشف و ضبط نمایند.

سردار ماشا الله جان نثار گفت: از ابتدای امسال، بیش از ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش مرزبانانی خراسان رضوی کشف و ضبط شده که ۹۵ درصد آن را مواد مخدر صنعتی تشکیل داده است.