پلیس راه مازندران اعلام کرد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ امروز یک طرفه می‌شود.

به گزارش مرور نیوز ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز و سوادکوه ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ بهمن ماه از جاده‌های جاده‌های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع شد.

وی با بیان اینکه هوای استان در جاده چالوس مه آلود و با بارش برف همراه است، گفت: آمد و شد خودروها در جاده های هراز ،سوادکوه ، چالوس و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.