استاندار بوشهر گفت:یکی از عواملی که اعتماد مردم را هدف قرار می دهد وعده های بدون عمل و کارشناسی نشده است که باید در این زمینه مدیران با مردم باید صادقانه حرف بزنند و از قول هایی که عملی نخواهد شد پرهیز کنند.

به گزارش مرور نیوز، عبدالکریم گراوند بیان داشت: تولید و اشتغال بدون حضور موثر بخش خصوصی محقق نمی شود.

وی درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بوشهر که در فرمانداری گناوه برگزار شد افزود: تولید و اشتغال بدون حضور موثر بخش خصوصی محقق نمی شود که لازمه آن کمک و بسترسازی مسئولان در تسهیل فرآیند امور کاری آنان است.
استاندار بوشهر پیدا کردن راهکار برای خروج از بن بست را از هنرهای یک مدیر دانست و افزود: دستگاههای اجرایی مکلفند درکم ترین زمان ممکن تسهیل گر روند طرح های بخش خصوصی باشند.
گراوند تصریح کرد: در برهه کنونی نیاز کشور وحدت، همدلی و انسجام بین اقشار مختلف مردم و امیدآفرینی است که همواره از تاکیدات رهبری و رئیس جمهوری بوده است.

افتتاح خط تولید خودروهای دنا پلاس و پژو ۲۰۰۸ توسط رییس‌جمهور
وی گفت: باید با مردم صادقانه باشیم و از آنان فاصله نگیریم درصورتی که تبعیض و بی عدالتی و کارهای کارشناسی نشده را مشاهده کننده ناراحت می شوند.
استاندار بوشهر یادآورشد: باتوجه به شعار سال، سرکشی از شهرستان های این استان با محوریت رویکرد اقتصاد مقاومتی و امیدواری دربین مردم انجام و متمرکز شده است.
وی گفت: در سرکشی و نشست های انجام شده مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و با توان مضاعف در رفع آنان خواهیم کوشید.
استاندار بوشهر با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهارکرد: خدمات و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب بخصوص در دولت تدبیر و امید باوجود کارشکنی و توطئه های فراوان دشمنان گسترده و ارزشمند بوده و نباید نادیده گرفته شود.
وی گفت: آمارها و ارقام در کشور نشان می دهد که دولت یازدهم و دوازدهم با تدبیر و امید به رغم موانع و مشکلات متعدد گام های موثری برای توسعه و آبادانی در اقصی نقاط برداشته است و اگر مستقر نمی شد کشور با مشکل مواجه می شد.
استاندار بوشهر افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به شیوه های مختلف برای مقابله با نظامی که برگرفته از دین مبین اسلام و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی متکی است عمل کرده اند که همه آنان یکی پس از دیگری خنثی و برملا شد.
وی گفت:شهرستان گناوه ظرفیت و قابلیت های فراوانی ازجمله در زمینه تجارت و گردشگردی و صنعت دارد که باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ها برای شکوفایی ، رونق و بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام داد.
در این نشست مشکلات و مسایل گریبانگیر 17 طرح نیمه فعال و راکد بررسی و تصمیمات مناسبی در برون رفت ازاین مشکلات اتخاذ شد.
استاندار بوشهر در بدو ورود به شهرستان گناوه بر سر مزار شهدای روستای چهار روستایی حضور و ادای احترام کرد و سپس از واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد در شهرک صنعتی بندر ریگ و گناوه به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.