استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام سلطه تحمل توانمندی‌های ملت ایران را ندارد و به همین دلیل باید دشواری‌ها را برای مردم هموار کنیم.

به گزارش مرور نیوز، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در گلزار شهدای دوگنبدان، با اشاره به آغاز سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی افزود: سیر تحول انقلاب اسلامی از خرداد 42 آغاز و در 22 بهمن 57 انقلاب به پیروزی رسید در این برهه زمانی فرازهای بزرگی در مسیر انقلاب وجود داشت.
وی تصریح کرد: امروز در دنیا قدرت‌های بزرگ تحمل این را ندارند که ملتی روی پای خود بایستد و در عرصه ملی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب با ایجاد جنگ و آشوب، ترور و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بر آمدند، افزود: تلاش دشمنان هرگز به ثمر نرسیده و نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه توقف حرکت انقلاب آرزوی دشمنان است گفت: امروز آنها مدام موشک و تأسیسات هسته‌ای ایران را بهانه قرار می‌دهند.
احمدی ادامه داد: دشمنان نظام هم اکنون به دنبال متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد ملت ایران در زمینه‌های مختلف بکار گرفته‌اند.
احمدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای در زمینه‌های زیرساخت‌ها، جاده‌ها، کشاورزی، آب، خاک، آموزش‌های عالی، بهداشت، صنعت، سرانه مسکن در کشور انجام گرفت.
احمدی تصریح کرد: اشتغال و معیشت مردم مهمترین مشکل کنونی جامعه است که برای برطرف کردن این معضلات باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت و مجلس در به وجه سال آینده در زمینه تکمیل پروژه‌ها، تقویت زیرساخت‌ها و و فراهم کردن اشتغال برای جوانان توجه ویژه‌ای دارند.
احمدی گفت: امید است در سال 97 دولت در مسیری قرار گیرد که بتوانیم در تکمیل زیرساخت‌ها، در رفع موانع واحدهای تولیدی، اشتغال جوانان، مسکن و در کنار آن رشد علمی کشور را به جایگاهی برسانیم که شایسته ملت ایران باشد.