امام جمعه قم گفت: نباید با سخن، اعلام و یا بی‌توجهی خود به جبهه استکباری یاری برسانیم هر خامی و بی‌بصیرتی می‌تواند به پیشرفت جبهه استکبار کمک کند و همه مسئولان و شخصیت‌ها باید سنجیده سخن بگویند و موضع بگیرند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کرده‌اند چراکه این عزیزان از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و کیان کشور دفاع می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: این نقشه که ملت ایران را گروه گروه کرده و پاسداران و ارتش را مورد تضعیف قرار دهند خیال باطلی است چرا که ملت ایران گوش به فرمان رهبری مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: امروز شاهد جبهه‌گیری کم سابقه‌ای از سوی آمریکا و اسرائیل و متحدانشان و برخی از کشورهای مرتجع منطقه در برابر گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگ، سیاست و اقتصاد هستیم و آنان طرح‌های فراوانی دارند که این طرح‌های پیچیده برای از بین بردن توان ایران و جبهه مقاومت اسلامی است.

در کنار نقد سازنده باید برای حل مشکلات تلاش کنیم

آیت الله اعرافی گفت: همه باید این شرایط سخت را بشناسیم و ضرورت دارد در کنار نقد سازنده در راستای از میان برداشتن مشکلات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید با سخن، اعلام و یا بی‌توجهی خود به جبهه استکباری یاری برسانیم، گفت: هر خامی و بی‌بصیرتی می‌تواند به پیشرفت جبهه استکبار کمک کند و همه مسئولان و شخصیت‌ها باید سنجیده سخن بگویند و موضع بگیرند.

امام جمعه قم افزود: امروز رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنی همه دشمنان قرار گرفته و نباید با سخنان خود اولویت‌ها را جابجا کنیم.

نیازمند تقویت تولید داخلی هستیم

وی با بیان اینکه امروز نیازمند تقویت تولید داخلی هستیم افزود: امروز در کشور شاهد خروج مردم و گروه‌های مختلف از پیام رسان‌های خارجی و ورود به پیام رسان‌های داخلی هستیم که این امر جای تقدیر دارد.

آیت الله اعرافی ادامه داد: امروز جبهه ایمانی و معنوی با پیشگامی ایران اسلامی در منطقه شکل گرفته است که ارکان صهیونیسم و استکبار در برابر این جبهه مقاومت متزلزل است و امروز بیش از هر زمان دیگر از اقتدار مقاومت در هراس هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند دوره‌ای که شما بی رقیب وارد میدان می‌شدید و «بزن در رو» داشتید گذشته است و امروز پیروان شهدا با تمام تلاش در سراسر جهان ایستاده‌اند و هیچ یک از نقشه‌های دشمنان به یاری خدا به سرانجام نخواهد رسید.