قاضی مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کاشمر، حمایت خود را از پویش خرید کالای ایرانی که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران راه اندازی شده، ابراز کردند.

به گزارش مرور نیوز از مشهد،"قاضی سید امیر مرتضوی"در افتتاح دفتر کمیسیون پنج نفره حمایت قضایی از سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاشمر، اظهار کرد: حمایت قضایی از صنعتگران و سرمایه گذاران از اصول مهم دستگاه قضایی استان خراسان رضوی، با هدف امنیت سرمایه گذاری و در جهت تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی، افزود: فرهنگ سازی خوبی با آغاز این پویش در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز ترویج مصرف کالای داخلی توسط همگان در حال انجام بوده تا حمایت از صنعتگران با خرید و استفاده از کالای ایرانی بیش از پیش محقق شود.
فیلم تلویزیونی بازگشت به خانه  

در ادامه "مسعود مهدی زاده مقدم" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: باید حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای داخلی یک فرهنگ مستمر و همه خرید کالای ایرانی را یک ضرورت بدانند تا زمینه ساز رشد و رونق تولید و اقتصاد و همچنین اشتغال پایدار فراهم شود.

وی بیان داشت: مردم و صنعتگران استقبال بسیار خوبی از این پویش از زمان راه اندازی تاکنون داشته اند و خود آنها این پویش را در فضای مجازی و شبکه اجتماعی دست به دست می کنند تا ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی به بهترین نحو انجام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: راه اندازی پویش بیایید چرخه را بچرخانیم؛ خریدکالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی، اقدامی بسیارمناسب و موثر بوده تا خرید و مصرف کالای ایرانی بیش از پیش در اذهان همگان یادآوری و نگاه مصرف کننده نسبت به حمایت و مصرف کالای داخلی همیشگی شود