شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به همراه نهادها و دستگاه های دیگر استان در فضایی به مساحت 400 مترمربع در قالب 34 کانتر در هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور یافت.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان در راستای کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی در سال های اخیر گام های مؤثری در جهت جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری های اشخاص حقیقی و حقوقی در انجام پروژه های آب و فاضلاب برداشته است.

امینی اظهار داشت: این اقدامات اجرایی و جذب مشارکت های بخش خصوصی و مردمی باعث شده است توان عملیات شرکت آبفا اصفهان به نحو محسوسی افزایش یابد و رشد کمی و کیفی برنامه های عمرانی را بدون اتکا به درآمدها و اعتبارات دولتی به دنبال داشته باشد.

وی استقبال خوب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مشارکت در طرح های آبفا و صرفه اقتصادی حاصل از سرمایه گذاری در بخش های آب و فاضلاب و بازار جذاب این حوزه برشمرد و اعلام کرد: طرح های سرمایه گذاری زیادی در زمینه آبفا آماده انعقاد قرارداد و اجرا می باشد که نویدبخش همکاری مشترک نهادهای عمومی و خصوصی در عبور از بحران آب و به کارگیری مجدد پساب در چرخه آب به ویژه در واحدهای صنعتی باشد.

در این نمایشگاه آبفا استان اصفهان پروژه هایی مانند بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب شهر اصفهان، بازرسی و بازسازی باقی مانده اقطار اصلی شبکه فاضلاب شهر اصفهان، احداث تأسیسات فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد، تکمیل تأسیسات فاضلاب شهر نجف آباد، تکمیل تأسیسات فاضلاب فریدونشهر، احداث سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ، تکمیل خط انتقال آبرسانی به شهر دهاقان، تکمیل خط آبرسانی به شهرهای گلپایگان، گلشهر و گوگد که ظرفیت و زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارند معرفی کرد.