رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 149 کیلو و 450 گرم تریاک ، 235 کیلو و 400 گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر قصد دارد یک محموله را از استان های شرقی کشور به تهران انتقال دهد و از استان اصفهان عبور کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان اصفهان و ماموران انتظامی شهرستان نائین قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران به یکی از ورودی های شرقی استان اصفهان اعزام و خودروی فرد قاچاقچی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد قاچاقچی به دستور ایست توجهی نکرده و اقدام به فرار کرد که ماموران وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی خودروی وی را متوقف کردند.

سرهنگ حسینی افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار 149 کیلو و 450 گرم تریاک ،235 کیلو و 400 گرم حشیش و در مجموع 384 کیلو و 850 گرم مواد مخدر کشف شد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را در اولویت کاری خود قرار داده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.