طرح آبرسانی به گز با حضور وزیر نیرو با هدف تأمین آب شرب مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، وزیر نیرو گفت: بسیار خوشحال هستم که در مراسم افتتاح این پروژه حضور یافتم چراکه این پروژه نه ردیف بودجه داشت و نه اعتباراتی به آن تخصیص داده شد بلکه با همت و عزم و اراده خدمت به مردم اجرایی گردیده است چراکه این طرح آبرسانی با سرعت مثال زدنی به بهره برداری رسید.

چیت چیان با بیان اینکه باعث افتخار است که فعالان در وزارت نیرو با امر آبرسانی به مردم اقدام به سقایی می نمایند اعلام نمود: بسیار جای خوشحالی دارد که با افتتاح طرح آبرسانی به شهر گز مشکل چند دهه تأمین آب شرب مردم این سامان رفع شده است. این درحالیست که با سفر هیأت دولت به استان اصفهان 5 طرح در بخش آب و فاضلاب به بهره برداری می رسد که به غیر از افتتاح طرح آبرسانی گز، 2 تصفیه خانه آب در شهرستان خوانسار و گلپایگان نیز افتتاح می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام خدمتگزاران در دولت باید تمام تلاش و همت خود را صرف تحقق آرمانهای انقلاب و اسلام و خدمت به مردم کنند و اجرای این پروژه مهم به منظور رفع یکی از دغدغه های مردم بوده است و از همه مسئولین و افرادی که در این زمینه تلاش کردند باید قدردانی نمود.

وزیر نیرو گفت: برای کاهش و رفع بوی فاضلاب منطقه برخوار و میمه مقرر گردید که طی 2 ماه آینده دستگاه دیواترینگ خریداری و نصب شود تا مشکل ناشی از بوی فاضلاب در این منطقه رفع شود.