​رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان آخرین جزییات حادثه برخورد اتوبوس «تهران – کرمان» و تانکر سوخت در استان اصفهان را تشریح کرد و گفت آمار کشته شدگان این حادثه 19 فرد است.

به گزارش مرور نیوز، سید محمد صابری در مورد  آخرین جزییات برخورد اتوبوس و تانکر سوخت از مبدا تهران به مقصد کرمان گفت: این حادثه از سمت کاشان ۲۵ کیلومتر قبل از نطنز در ساعت ۲۳ و ۱۴ دقیقه شب گذشته رخ داد رخ داده است.

او ادامه داد: شمار کشته شدگان ۱۹ نفر است و با توجه به وضعیت مساعد مصدومان احتمال افزایش کشته شدگان بسیار بعید به نظر می رسد. همچنین  شمار مصدومان  ۲۷ نفر است و از این تعداد ۲۶ نفر سرنشینان اتوبوس و یک نفر هم راننده تانکر حمل سوخت بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان شمار سرنشینان اتوبوس با احتساب راننده و کمک راننده را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۰ نفر از مصدومان در لحظه اول به بیمارستان فاطمیه بادرود و هفت نفر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: تاکنون شش نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان بادرود ترخیص شده اند، شش نفر دیگر هم حالشان خوب است و تا اواخر وقت امروز به احتمال زیاد ترخیص می شوند. شش نفر دیگر هم به بیمارستان کاشان و دو نفر هم به دلیل سوختگی به مرکز سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان گفت: سه نفر از بیماران منتقل شده به بیمارستان کاشان ترخیص شدند و احتمالا پنج نفر هم تا چند ساعت آینده ترخیص می شوند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است، گفت: اسامی مصدومان اعلام شده اما اینکه هر نفر از کدام شهرستان است به زودی اعلام شده و در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار داده می شود.

صابری با اشاره به اینکه تمامی کشته شدگان بر اثر سوختگی جان باخته اند و هویت آن ها قابل تشخیص نیست، گفت: هویت اجساد تنها با آزمایش DNA قابل تشخیص است.

وی گفت: لیست اسامی مسافران از سازمان حمل و نقل و ترمینال تهران گرفته شده و بر این اساس اسامی فوتی ها تا چند ساعت دیگه مشخص می شود.

وی یادآور شد: ممکن است افرادی در بین راه سوار اتوبوس شده باشند که در حال حاضر نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد و بعد از بررسی ها جزییات بیشتری اعلام می شود.