فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند و با آگاهی و بصیرت در مقابل مکر و حیله‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، سردار علی اکبری عباسی تجدد فرمانده پدافند هوایی شرق کشور،  در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمن تا دندان مسلح ضربات بسیاری وارد کردند و فرزندان این ملت همچنان راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی گفت: در سال 59 دشمن با انگیزه قدرت طلبی و سلطه طلبی به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد و آمریکا نیز بعد از اینکه لطمات زیادی از انقلاب دید، صدام را علیه ایران تجهیز کرد و همزمان با این حمله، هواپیماهای رژیم بعثی فرودگاه‌های سراسر کشور را بمباران کردند.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور یکی از اهداف دشمنان را تضعیف جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مقاومت مردم شهرهای مرزی و روحیه سلحشوری و ایمان آن‌ها تمام نقشه‌های شوم رژیم بعثی عراق را خنثی کرد و دشمن بدون اشغال یک وجب از خاک کشور، از ایران اسلامی رانده شد.

عباسی تجدد تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، ملت ایران در حفظ اعتلای نظام اسلامی و حفاظت از مرزها با جان و دل دفاع کردند.

وی ادامه داد: افتخارات دوران دفاع مقدس متعلق به گروه و شخص خاصی نیست بلکه متعلق به تمام ملت ایران است؛ چرا که مردم ایران با همدلی و وحدت تحت رهبری‌های داعیانه امام راحل از جان مایه گذاشتند تا انقلاب از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون بیاید.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور خاطرنشان کرد: در آن زمان جوانان در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز با توجه به وجود مردم خداجو و رهبری آگاه و تجربه هشت سال دفاع مقدس و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح، دشمنان نمی‌توانند خسارتی به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

عباسی تجدد یادآور شد: نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند و با آگاهی و بصیرت در مقابل مکر و حیله‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.