نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت از وضعیت سیل زدگان و امدادرسانی به آنها گلایه کرد.

به گزارش مرور نیوز، قاسم احمدی، در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به وقوع سیل چند روز گذشته در بخش کجور در شهر نوشهر از عملکرد دستگاه های امدادی و راهداری در استان مازندران انتقاد کرد.

احمدی گفت: در کل بخش کجور یک دستگاه برای لایروبی و امداد به سیلزدگان کجور فعال شده بود و این مسئله جای نقد و گلایه دارد.

وی خواهان استفاده از ظرفیت ها برای بهبود وضعیت و شرایط اقتصادی در استان شد و حمایت از واحدهای تولیدی را ضروری دانست و بخشودگی جرایم بانکی را از راهکارهای حمایت از تولید برشمرد.

احمدی، صنعت گردشگری را یک ظرفیت برای توسعه استان دانست و گفت: پروازهای خارجی در فرودگاه های استان باید توسعه یابد و تشکیل اتاق فکر در این بخش لازم است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنی ها نسبت به قبل بیشتر شده است افزود: هرچند در این ۴۰ سال دشمن نتوانست کاری انجام دهد ولی پشتیبانی ما از دولت و نظام امری ضروری است.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن خواستار بسیج فرهنگی و رسانه ای استان برای مقابله با جنگ نرم و روانی دشمن شد و گفت: در این جنگ باید رسانه ها و صدا و سیما هوشیارانه عمل کنند.