مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان 161 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد حدود 8 هزار واحد بدون متقاضی است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، حجت‌الله غلامی در جلسه علنی مجمع نمایندگان استان اصفهان که در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار شد، اجرای پروژه 6 بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان را یکی از مهمترین طرح های عمرانی این اداره برشمرد و اظهار کرد: در سال گذشته 11 کیلومتر از مسیر این پروژه با برآورد 35 میلیارد ریال انجام شد، اما متأسفانه هیچ گونه اعتباری از محل منابع مالی ماده 180  برای این منظور اختصاص پیدا نکرده است.

وی با تشریح برخی از طرح های ترافیکی این مسیر، بیان کرد: احداث 3 دهنه پل زیرگذر در محور شهرضا به اصفهان پیشبینی شده که امسال یکی از آنها تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: محور شهرضا به طالخونچه به طول 15 کیلومتر نیز با برآورد اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون 5 کیلومتر از آن آماده آسفالت شدن است.

وی اجرا و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را از جمله طرح های دیگر اداره راه و شهرسازی در استان اصفهان برشمرد و افزود: در استان اصفهان 161 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد حدود 8 هزار واحد بدون متقاضی است، از مجموع این واحدها نیز تنها 16 هزار واحد با پیشرفت 90 درصدی باقی‌ مانده که امید است این تعداد واحد باقی مانده نیز تا پایان سال 95 تحویل متقاضیان شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از 1100 واحد مسکن مهر شهرستان شهرضا 551 واحد آن افتتاح و 550 واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده می‌شود.