نائب رئیس سازمان نظام صنفی آی تی ایران در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه اتوکام اصفهان گفت : برگزاری نمایشگاه های اتوکام در طی این سالها در اصفهان با توجه به شاخصه های موجود همواره در سطح مطلوب و بالایی قرار داشته است و این امرخود موید پیشرو بودن اصفهان در این صنعت است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، نجفی در خصوص جایگاه اصفهان در صنعت آی تی کشور عنوان کرد:واقعیت امر این است که وقتی به عدد مسلسل برگزاری نمایشگاه در این شهر توجه می کنیم و عدد قابل توجه 22 را می بینیم خود موید این است که چه جایگاه شگرفی در این صنعت را یدک می کشد.

وی افزود : علاوه بر اینکه کیفیت نمایشگاه های اتوکام برگزار شده در طی این سالها با توجه به شاخصه های موجود همواره در سطح مطلوب و بالایی قرار داشته است به هر حال این دلایل موید پیشرو بودن اصفهان در این صنعت است.

نائب رئیس سازمان امورصنفی آی تی کشور اظهار داشت :یکی از بدیهی ترین وظایف سازمان حمایت از شرکت های خصوصی و به ویژه شرکت های دانش بنیان است و ما همه ی توان خود را در این زمینه برای رفع مشکلات آن ها به کار می گیریم اما در این راه مشکلاتی هم وجود دارد.

نجفی افزود: با توجه به اینکه قانون سازمان نظام صنفی در سال 79 به تصویت مجلس رسیده و این قانون با توجه به شرایط آن دوره بوده است و تا کنون اقدامی در در بروز رسانی آن نشده است باعث بروز مشکلاتی شده است که در پاره ای مسائل باعث سختی و گاه بن بست در امر حمایتی و رفع مشکلات به شرکت های تحت حمایت این سازمان می شود که یک عزم جهادی در مجلس، هیئت وزیران و شورای عالی فضای مجازی در تدوین و اصلاح قوانین به روز و با توجه به شرایط روز را می طلبد.