نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ماهیت آمریکا خیلی قبل‌تر از انتخابات برای ملت‌ها مشخص شده بود.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: ممکن است برخی آمریکا را کشوری پیشرفته از همه جهات بدانند اما انتخابات آمریکا و مناظره های انتخاباتی این کشور نشان داد درون این کشور آنطور که بزرگ نمایش می دهد نیست.

امام جمعه زاهدان در ادامه با بیان اینکه افشا شدن وجود تبعیض در بین مردم، بی‌عدالتی محض و ریشه‌ای بودن افکار منحط نژادپرستی، زیر سوال رفتن آموزه‌های اخلاقی و انسانی را در جریان برگزاری انتخابات آمریکا شاهد بودیم، اظهار کرد: همچنین در این انتخابات طرفین یکدیگر را به فساد اخلاقی و اقتصادی متهم می‌کردند.

خطیب نماز جمعه زاهدان همچنین به نزدیک شدن ایام اربعین امام حسین (ع) نیز اشاره کرد و گفت: مراسم بزرگ اربعین حسینی با حضور میلیون ها عاشق دلسوخته مکتب حسینی یک رویداد بی نظیر جهانی در راستای دفاع از راه حق و حقیقت است.

وی حضور مردم را در این مراسم معنوی افتخار شیعه دانست و تأکید کرد: پیام روشن و مهم اربعین حسینی استکبارستیزی و اعلام آمادگی برای حضور در جبهه حق در مقابل جریان باطل و شیطانی است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: همایش عظیم اربعین فرصت مناسبی است تا فرهنگ غنی اسلامی ترویج یابد؛ برای این منظور نیز هر زائر می تواند از زیبایی های این حرکت عظیم تصویر برداری کند و با استفاده از فضای مجازی انعکاس دهد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: اربعین، نماد حرکت شور حسینی و جریانی است که عقب گرد ندارد و همواره رو به جلوحرکت می کند.