‌نماینده مردم پلدختر در مجلس ‌‌گفت: ۱۲ روستای جنوب این شهرستان با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند که پروژه آبرسانی به این روستاها در دست اجر است.

به گزارش مرور نیوز، سیدحمیدرضا کاظمی در جریان بازدید از پروژه آب رسانی دره نقی در جنوب پلدختر، اظهار کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب استان لرستان چندین بار از پروژه منطقه دره نقی بازدید و از نزدیک روند کار آن را بررسی کرد تا در تکمیل آن تسریع به عمل آید.

وی با بیان اینکه منطقه زیودار پلدختر با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی مواجه است، افزود: در این بازدید مشکلات روستاهای منطقه زیودار نیز مطرح شد و مشکلات محلی که اهالی در این رابطه دارند، مقرر شد فرماندار پلدختر پیگیر شود و این مشکلات را حل کنند تا بتوان مسأله آب آشامیدنی آنها را مرتفع ساخت.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس ‌تصریح کرد: روستاهای جلگه خلج، چول هول و میدان بزرگ هم مشکل آب آشامیدنی دارند که در این رابطه طرح موضوع و پیگیریش شد تا مشکل آنها حل شود.

کاظمی ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری شرکت آبفار لرستان در راستای رفع مشکلات این شهرستان، گفت: با جدیت پیگیر مشکلات آب آشامیدنی روستاها هستیم.

همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار کرد: این شرکت برای آبرسانی به ۱۲ روستا در جنوب شهرستان پلدختر تلاش می‎کند.

مهندس علیرضا کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان برای آبرسانی به مناطق مختلف روستایی استان در تلاش است و در این راستا تلاش می‌شود که روستاهای جنوب این شهرستان تا پایان سال‌جاری از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: شرکت آبفار لرستان در راستای تسریع پروژه‌های یاد شده، پیمانکار طرح‌های جنوب پلدختر را تغییر داده تا بتواند با سرعت بیشتری برای این منطقه به فعالیت بپردازد.