رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: همزمان با روز اربعین حسینی عاشقان امام حسین(ع) در نطنز به سمت امامزاده احمد بن محسن(ع) با پای پیاده حرکت می کنند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: در روز اربعین عاشقان امام حسین(ع) در قالب دسته جات عزاداری و با پای پیاده از شهر نطنز به سمت امامزاده احمد بن محسن(علیه‌السلام) روستای خفر حرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: این مراسم از ساعت 8 صبح روز اربعین از میدان معلم نطنز شروع می شود و عاشقان امام حسین(ع) فاصله 7 کیلومتری شهر نطنز تا امامزاده احمد بن محسن(علیه‌السلام) روستای خفر می پیمایند و در طول مسیر نیز به عزاداری می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: همچنین با تدابیر اندیشیده شده در طول مسیر موکب هایی جهت پذیرایی از عاشقان امام حسین(ع) برپا می باشد که از عزاداران امام حسین(ع) پذیرایی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه گفت: سپس کلیه عزاداران در جوار حرم مطهر این امامزاده به عزاداری سید و سالار شهیدان می پردازند و برنامه های همچون تعزیه، مداحی و سخنرانی به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء نیز برپا خواهد بود و در پایان نیز کلیه عزاداران امام حسین(ع) میزبان سفره کریمانه این امامزاده عظیم الشان خواهند بود.