‌جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استان فارس در قالب 2 کاروان برای شرکت در همایش اربعین حسینی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش مرور نیوز، مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس در این خصوص گفت: کاروان زائران حسینی ویژه اصحاب رسانه فارس با هدف حضور در مراسم اربعین حسینی برای ثبت بزرگترین تجمع جهانی روز جمعه از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.

میلاد امیری‌نژاد با قدردانی از مسوولان موکب احمدابن موسی(ع) مستقر در شلمچه و تلاش آنان برای معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: 15 هزار برشور دوزبانه با هدف معرفی جایگاه رفیع سومین حرم اهل بیت(ع) به‌صورت مشترک با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تهیه شده است که این کاروان خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های فارس نیز بخشی از این برشورها را توزیع خواهند کرد.

امیری‌نژاد یادآور شد: خبرنگاران و عکاسان اعزامی به کربلا، از اعضای بسیج رسانه استان فارس محسوب می‌شوند که در قالب 2 کاروان سامان‌دهی شده و صبح روز جمعه 21 آبان از شیراز به سمت مرز شلمچه عزیمت کردند.

بر اساس این گزارش، کاروان خبرنگاران و عکاسان بسیجی رسانه‌های فارس، با بدرقه رسمی معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، عازم نجف اشرف شدند تا علاوه بر ایفای سهمی در همایش پیاده‌روی اربعین، در اطلاع رسانی این رویداد عظیم،‌ نقش آفرین باشند.

امیری‌نژاد همچنین تلاش شهرداری شیراز در ارائه خدمات به زائران حسینی را مفید و شایسته ارزیابی و اضافه کرد: تلاش این مجموعه به خوبی قابل مشاهده و حضور پاکبانان، ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی، نیروهای آتش نشان و خادمان سازمان فرهنگی در گوشه، گوشه مرز شلمچه قابل لمس است.