فرماندار شهرستان خرم آباد با اشاره به عزل و نصب های صورت گرفته در آموزش و پرورش این شهرستان گفت: متاسفانه فرمانداری به هیچ عنوان در این زمینه در جریان نبوده است.

به گزارش مرور نیوز، حبیب الله خجسته پور ظهر پنج شنبه جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در سخنانی با انتقاد از وضعیت نا به سامان متکدیان در سطح شهر خرم آباد اظهار داشت: از شهرداری و دستگاه ناظر بر شهرداری یعنی شورای اسلامی شهر انتظار داریم در بحث جمع آوری متکدیان اقدامات جدی تری انجام دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به رغم مکاتبات فراوان و استناد به این قانون که تامین محل، امکانات و تجهیزات برای ساماندهی متکدیان بر عهده شهرداری بوده تا به حال هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است گفت: شهرداری بحث جمع آوری متکدیان را رها کرده است.

فرماندار شهرستان خرم آباد با تاکید بر اینکه وجود متکدیان در سطح شهر خرم آباد امنیت روانی شهروندان را تحت شعاع داده است تصریح کرد: شهردار خرم آباد فکر می کند شهردار استان لرستان بوده و این در حالیست که در هیچ کدام از جلسات فرمانداری حضور پیدا نمی کند و تا کنون نیز دلیل این امر برای ما نیز مشخص نشده است.

خجسته پور در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در بحث عزل و نصب های صورت گرفته بیان داشت: مطابق قانون مصوب، عزل و نصب مدیرانی استانی زیر نظر استاندار و در بخش شهرستان این وظیفه بر عهده فرماندار بوده و این در حالیست که متاسفانه مدیرکل آموزش و پرورش استان دو ماه قبل عزل و نصب هایی در شهرستان خرم آباد داشتند که من به عنوان فرماندار خرم آباد به هیچ عنوان در این زمینه در جریان نبودم.

وی با بیان اینکه پس از این موضوع با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان مکاتبات لازم را داشته ایم و علت این عزل و نصب ها را از وی جویا شدیم گفت: این در حالیست که تا کنون هیچ گونه پاسخی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش ما دریافت نکرده ایم.

فرماندار شهرستان خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۵ رهبر معظم انقلاب فرمودند که در مسیر اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل کارها باید صورت گیرد گفت: با گذشت ۸ ماه از سال و با رجوع به وجدان خودمان باید ببینیم چه اقداماتی به مردم ارائه داده ایم.

خجسته پور تصریح کرد: بی گمان یکه تاز عرصه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در لرستان مدیریت ارشد استان بوده که در بحث اقتصاد مقاومتی به صورت خستگی ناپذیر تلاش کرده اند.