فرماندار یزد و مدیر اجرای طرح سرشماری یزد از کسب رتبه اول شهرستان یزد در شاخص کیفیت سرشماری در استان خبر داد.

به گزارش مرورنیوز،مصطفی سالاری با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مرحله حضوری تا اول آذرماه تمدید شده است، اظهار داشت: شهرستان یزد تا این مرحله از کار موفق به کسب رتبه اول شاخص کیفیت سرشماری در استان یزد شده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه کار سرشماری به صورت تمام وقت در ستاد شهرستان ادامه دارد، عنوان کرد: کارشناسان و مأموران سرشماری ستاد شهرستان در حال جمع‌بندی و مراجعه مجدد به خانوارهای غایب هستند.

مدیر اجرای سرشماری شهرستان یزد تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، آمار خانوارهای غایب شهرستان یزد در حال کاهش است که امیدواریم با مشارکت و همراهی بیش ‌از پیش همشهریان گرامی این مهم سرعت بیشتری به خود بگیرد.

سالاری با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد کار سرشماری استان در شهرستان یزد انجام‌ شده است، خاطرنشان کرد: موفقیت شهرستان یزد در انجام مطلوب سرشماری ارتباط مستقیم با موفقیت استان دارد از این‌رو مسؤولان و رده‌های مختلف ستاد تمام توان خود را برای هرچه مطلوب‌تر انجام شدن سرشماری در شهرستان یزد به کار گرفته‌اند.

وی از خانواده‌هایی که برگه و کد غایبی دریافت کرده‌اند، خواست: ضمن تماس با تلفن‌های ستاد سرشماری شهرستان نسبت به تکمیل سرشماری خود اقدام نمایند.

سالاری عنوان کرد: ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان یزد با شماره تلفن‌های 3-36209541 و 8-36209546 آماده پاسخگویی به همشهریان یزدی است.