رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خشنی که در جاده های استان اصفهان، مرکزی، تهران، قزوین و قم با ضرب و شتم رانندگان خودروهای باربری اقدام به سرقت محموله های باری آنان می کردند خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت محموله در محور کاشان به قم که در آن تعدادی سارق به یک دستگاه خودروی تریلر حامل بار آهن حمله کرده و با تهدید سلاح گرم دست و پای راننده را بسته و محموله خودرو را سرقت و راننده را در نقطه ای از جاده رها کرده بودند، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پیگیری های علمی و تخصصی کاراگاهان انجام و در نهایت مشخص شد که اعضای یک باندی از سارقان محموله در منطقه مرکزی کشور شروع به فعالیت کرده و اقدام به سرقت محموله های باربری در جاده های مواصلاتی استان های اصفهان، مرکزی، تهران و قزوین و قم می نمایند.

این مقام مسوول عنوان داشت: اعضای باند در سرقت هایشان هم نهایت خشونت را بکار برده به طوری که رانندگان خودروهای مورد طعمه خود را به شدت مورد ظرب و شتم قرار داده و با دست و پای بسته در بیابان رها می کردند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: سرانجام با اقدامات ویژه رد پای این مجرمان در یکی از شهر های اطراف تهران شناسایی به دست آمد و با هماهنگی مقام قضایی یک عملیات مشترک بین کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و کاشان برای دستگیری متهمان صورت گرفت.

وی افزود: در این عملیات که به صورت همزمان در دو استان همجوار انجام گرفت اعضای شش نفره متهمان دستگیر و از محل اختفای آنها نیز حجم بالایی از اموال مسروقه به علاوه یک محموله حاوی بیش از 24تن آهن آلات کشف شد.