مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: به منظور تولید حداکثری برای حضور در بازارهای جهانی هم‌اکنون تمام واحدها و تأسیسات این شرکت در بالاترین سطح تولید قرار دارند.

به گزارش مرور نیوز، قباد ناصری امروز، یکم آذر در حاشیه بازدید از واحدهای عملیاتی قلعه‌نار و لب‌سفید اظهار کرد: تولید نفت و گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطابق با برنامه پیش‌بینی ‌شده و طبق تعهدات، انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که وضعیت تولید در این شرکت مطلوب است، افزود: هم اکنون با تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه کلیه همکاران و هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف شرکت، وضعیت تولید نفت و گاز در تمام واحدها در شرایط مطلوب قرار دارد و لازم است بابت این موفقیت از تک تک پرسنل تقدیر و تشکر داشته باشیم.

ناصری به نوسازی واحدهای عملیاتی این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: با اتمام مراحل اجرایی کارخانه‌های بهره‌برداری و نمکزدایی جدید در هفتکل و نفت سفید، توان فرآورش نفت نمکی در این شرکت به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با برخورداری از ظرفیت تولید 177 هزار بشکه نفت خام و 330 میلیون فوت مکعب گاز در روز در گستره‌ای جغرافیایی به وسعت 27000 کیلومتر مربع فعالیت می‌کند.