یارانه نقدی آبان 98 روزچهارشنبه 20 آذر ماه 98 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که مبلغ دریافتی برای هر یک از مشمولان همانند ماه قبل ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش مرور نیوز، صد و ششمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 آذر ماه 98 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

گفتنی است؛ مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت ارتباطی با یارانه نقدی هر ماه ندارد.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت که قرار است به حساب خانوارها واریز شود به حساب سرپرستان خانوار و همان حسابی خواهد بود که ماهانه یارانه به آن واریز می‌ شود  البته با این تفاوت که مبلغ پرداختی ارتباطی با یارانه نقدی هر ماه ندارد و همچنین واریز یارانه نقدی و کمک حمایتی همزمان نخواهد بود.

گفتنی است، پرداخت کمک حمایتی مانند یارانه نقدی، هر ماه انجام می‌ شود؛ با این تفاوت که مبلغ یارانه نقدی ثابت و ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، امامبلغ واریزی در طرح حمایتی دولت برای خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.